tirsdag 27. mars 2012

Vårtegn :D

Været har vært helt fantastisk de siste ukene og vårtegnene dukker opp overalt nå. Det er ikkje til å unngå bli glad av :) Jeg tok meg en runde rundt på tomta med kameraet mitt for å feire vårens inntog :) Her er bildene :)






Inspirert av våren og den fantastiske sommerfølelsen vi har hatt i det siste, har jeg lagd noen gøye beach ball perler i glade farger. De legges ut i butikken når jeg får tatt gode produktbilder :) (noe jeg dessverre helst trenger overskyet vær til, men det er jo ingen som ønsker seg det akkurat nå..)

2 kommentarer:

  1. Detter er jo helt "vilt" å lage så vakre smykker av papir!!!! Du er kjempeflink..:0)) Var innom butikken din og forumet på epla og du er absolutt ikke for dyr, synes nå jeg da.


    Gleder meg til å følge deg på både epla og bloggen. Ta gjerne en titt innom bloggen min også. Har ikke så mye håndarbeid liggende ut akkurat men noen tips, oppskrifter, litt interiør og små historier er å finne på bloggen. Og vil du følge meg så blir jeg kjempeglad...:0)) klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann, så koselig at du fant veien hit :) Jeg blir så utrolig glad når folk liker tingene jeg lager. Jeg har ikke solgt mye og da blir jeg fort usikker på f.eks prising. Men nå jeg jo fått gode tilbakemeldinger på at jeg ikke trenger å tenke sånn :)

      Det er alltid gøy å "treffe" masse nye mennesker på nettet :) Jeg vil veldig gjerne følge bloggen din :) Klem tilbake :)

      Slett