lørdag 10. mars 2012

Fredagsfavoritter og perlehelg :)

Denne helga har jeg huset helt for meg selv og har dedikert den til perlelaging :) Da ser jeg på en av favorittseriene mine på laptopen mens jeg sitter og klipper, ruller, maler og lakker :) Da koser jeg meg skikkelige :) Her får dere et par "work in progress" bilder av perlene jeg begynte på i går :) Perlene på det første bildet er ikkje så duse i virkeligheten, men både kameraet mitt og Photoshop var mindre samarbeidsvillig idag.


Ellers er jeg jo litt seint ute med å poste fredagsfavorittene mine, men bedre sent enn aldri :) Denne gangen har jeg bevisst lett etter butikker jeg aldri har sett før og som gjerne har solgt lite eller ingenting. Epla har blitt ganske stort og det er lett å forsvinne i mengden, selv om man lager nydelige og flotte produkter. Derfor tenkte jeg at jeg ville utvide min egen Epla-horisont litt med noen litt ukjente butikker. Jeg har fokusert på nydelige, duse pasteller fordi vi akkurat nå ligger og vipper mellom vinter og vår :)


1 kommentar:

  1. Så mye fint. Flott å reklamere for de som ikke syns så godt også. Tror jeg skal ta hensyn til det neste uke! En flott tanke :) God helg til deg Linda!

    SvarSlett