søndag 15. april 2012

Puter, Perler og Påske :))

Nå er det en liten stund siden jeg har blogget. Som jeg nevnte tidligere, flyttet jeg i påska. Flyttinga gikk veldig greit og resten av påska koste jeg meg masse med resten av familien :) vi er en stor søskenflokk på 6 og nå som nesten alle har flytta hjemmefra, er det sjelden vi alle er sammen. Men det er så utrolig koselig når vi er samlet :) Påska gikk med til masse god mat, kort- og brettspill, Megamind på DVD og fine gåturer :) Og når jeg er tilbake hos pappa, innser jeg at jeg ikke har blogget om sofaputene jeg sydde til ham til jul :) Denne jula satsa jeg på å lage mest mulig av julegavene, da jeg hadde lite penger og mye fritid. Pappa fikk et sett på 4 sofaputer :) Ordene "Malle" og "Schmoo" er en del av familiens veldig interne humor, hehe ;) 


Og når jeg er inne på puter, så lagde jeg denne puta til onkel og tante :) de giftet seg for noen få år siden og jeg tok med brudebildet for å lage en veldig romantisk pute for de to :)


Jeg valgte å la flyttelasset vente til etter påske. Men det tok ikke lang tid før jeg måtte pakke ut perlesakene mine og komme igang igjen, hehe :)

På torsdag lagde jeg nye øredobber og 2 par fant veien til butikken på fredag :) Jeg satser på sterke farger for tida :)



Helga har også gått med til perling :) Jeg var på spontant besøk hos min andre onkel og tante denne uka og fikk kikke i noen gamle blader som skulle kastes, i tilfelle jeg kunne bruke noe :) Bladene het Australian Geographical Magazine og var fulle av nydelige natur- og undervannsbilder :) Her er noen av resultatene :) Perlene er ikke lakket ennå, men jeg blir alltid litt utålmodig når jeg vil vise frem ting jeg har lagd, hehe :)






2 kommentarer:

  1. Så herlige puter og papirperlene dine er jo helt nydelige.

    SvarSlett