fredag 27. april 2012

Hodeskaller og roser :)

Jeg er utrolig glad for at jeg fikk igang dette samarbeidsprosjektet mitt :) Det har blitt mange nydelige perler :) Nye øredobber legges ut i butikken ettersom de blir ferdige :) det kommer også smykker og armbånd etterhvert :)

Her er dagens nyheter i butikken :) Denne gangen er alle perlene designet av Hildegunn Marcussen. Hodeskalle-perlene har jeg lagd i både rosa og grønn. Lillesøstra mi fyller 14 år på mandag og hadde veldig lyst på de grønne som bursdagsgave :)





Men siden jeg har vært så produktiv for tida, gikk jeg plutselig tom for ørekroker, hehe. Jeg har bestilt nye fra Edeltek, så de kommer nok neste uke :) Så i mellomtida skal jeg rulle masse perler klart:) Her er et par klart til å legges ut så fort krokene kommer :) Disse har blitt designet av Christine Galschjødt fra Het Potet :)


2 kommentarer:

  1. Elsker de nye perlene dine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk vennen :) de har vært utrolig flinke de som har designet perlene for meg :)

      Slett