mandag 16. april 2012

Cookies med appelsinsjokolade

I løpet av mine 3 år i England, ble jeg veldig glad i de store cookiene de solgte i matbutikkene :) de solgte pakker med 4-5 ferske cookies av forskjellige varianter fra 10 kr stk. Da er det lett å bli hekta, hehe :) Favoritten min ble Terry's Chocolate Orange Cookies - sjokoladecookies med store biter av appelsinsjokolade. Nom nom :D

 Bildet er lånt fra www.mysupermarked.co.uk

Nå som påskegodtet er på halv pris i butikkene, så jeg min sjanse til å lage disse nydelige kjeksene og fant en oppskrift på bloggen Cupcake Corner. Denne oppskriften er utrolig enkel og kjeksene blir myke inni og litt knasende utpå. Med andre ord: Helt perfekte og nesten helt like originalen :D Kan absolutt anbefale å teste hvis du liker appelsinsjokolade :) Her er mine :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar