onsdag 25. april 2012

Samarbeidsprosjekt - del 3

Her er dagens nykommere i butikken :)


Og her er tredje og siste Epla-butikk fra samarbeidsprosjektet mitt :)

DillDallDesign


Butikken DillDallDesign drives av Hildegunn Marcussen. Hun er 37 år, jobber som lærer og bor på Sørlandet, akkurat som meg :) I butikken hennes finner du søte kort med prinsessekroner og muffins, myke, hekla babytepper, nydelige sommerkjoler til små jenter og fargerike smykker. Du kan også finne flotte gaveesker til de som digger bling. Her er det mye fint og søtt :) Stikk innom butikken hennes her :) og her kan du følge henne både på Facebook og på bloggen hennes :)

Jeg har lenge tenkt at akvarellmaling ville passe perfekt til papirperlene mine, men er ikke så flink selv. Hildegunn derimot er veldig flink og lager nydelige bilder med både maling, blyant og penn. Hun har laget både nydelige abstrakte akvareller og tøffe hodeskalle-perler til meg, så her er kontrastene store! Og det er flere design på vei :)






2 kommentarer:

  1. Så artig det var å lese om de 3 delene ,du har skrevet om samarbeidsprosjektene dine.Og for noen flotte perler det har blitt ut av samarbeidet.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fin omtale! Jeg elsker perlene, de har blitt utrolig fine!

    SvarSlett