mandag 23. april 2012

Spennende samarbeidsprosjekter

For rundt en måneds tid siden foreslo jeg et samarbeidsprosjekt med andre Epla-selgere, der de designet tubeperler for meg. Jeg fikk respons fra 3 forskjellige kreative Epla-damer som syns dette var et spennende prosjekt. Vi vekslet litt ideer på epost og snart strømmet det inn masse forskjellige design i innboksen min. Det var nesten som julaften, hehe :) Men så skulle jeg flytte og så gikk printeren i stykker, så plutselig var flere uker forsvunnet..  men endelig er jeg igang med å produsere perlene :) Kjempespennende :)

Jeg tenkte jeg ville presentere de 3 butikkene her på bloggen, en hver dag :) Men først vil jeg vise de aller første ferdige tubeperlene :) disse kommer veldig snart i butikken i form av øredobber :) De små perlene nederst i høyre hjørne er noen jeg har lagd samtidig. De er malt i supersøte pastellfarger og kommer til å bli et smykke med ferskvannperler :)


Første butikk ut er:                                        

Denne butikken drives av Line og Christine Galschjødt, som er mor og datter. Christine er den kreative drivkraften og Line styrer butikkdriften. De produserer alt fra puter, T-skjorter, baby-bodyer og krus til laptop- og mobilcovere. Noe av konseptet deres går ut på "å resirkulere tradisjonelt norskt håndarbeid(f.eks. bunadsøm, strikking etc.) inn i en ny, moderne drakt", noe som er spesielt vellykka. Hvis du ikke har tatt en tur innom denne butikken, er det på tide :) Absolutt verdt et besøk!

Dette er en butikk jeg har fulgt siden starten og har virkelig forelsket meg i. Jeg elsker norske tradisjonsmønstre og må stadig inn og kikke på nyhetene, hehe :) Derfor syns jeg det var ekstra gøy at de ville samarbeide med meg :) Designene jeg har fått fra de er i hovedsak i grafisk, digital stil, da Christine har drevet lenge med grafisk design som hobby.

Stikk innom butikken her


Du kan også følge de på enten Facebook eller på www.hetpotet.com :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar