tirsdag 29. mai 2012

Når enden er god..

Jeg har jobbet mye med tubeperler i det siste. Som regel har jeg alltid malt endene med akrylmaling og det har fungert bra, spesielt siden de fleste perlene jeg har designet selv har vært sorte og hvite. Men når jeg fikk perledesign fra de kreative damene på Epla, var de i masse forskjellige farger og det ble vanskeligere å få riktig farge på endene. Det passa ikke alltid med akrylmaling til akvarellmalte perler heller. Derfor bestemte jeg meg for å prøve en ide jeg har gått med en stund: bruke designet på enden også. 

Dette viste seg å ikkje være det enkleste å få til, men etter litt prøving og feiling, kom jeg fram til en god teknikk :) Her er noen av mine nyeste øredobber :) Klikk på bildene for å komme til butikken min :)

De 4 første er designet av Hildegunn Marcussen fra DillDallDesign






Snøkrystall-designet kom fra Christine Galschjødt fra Het Potet


Og her er noen perler med mandalamotiver som Ann Mari Reigstad designet for meg :) Besøk butikken hennes: annmarireigstad

Jeg har også laget et eget design :) For flere år siden lagde jeg en vektorillustrasjon av Liv Tyler og her en dag fant jeg ut at det kunne blitt stilige perler :) Og det ble det jo :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar