onsdag 30. mai 2012

Cherry Blossoms

Jeg er fullstendig forelsket i Cherry Blossoms eller de rosa blomstene på japanske kirsebærtre, for å si det på godt norsk :) Selv føler jeg meg ikke spesielt flink til å verken tegne eller male, men for noen år siden fikk jeg brodert et nydelig cherry blossom mønster på en q-tips reiseeske. Den er laget av brodert plastic canvas, som er en slags stiv plastikkversjon av Aida broderistoff.


Når jeg begynte med papirperler, fikk jeg innmari lyst å lage papirperler i samme stilen, men som sagt, tegning er ikke en av mine sterkeste sider. Så når jeg da fikk kontakt med Ann Mari Reigstad i forbindelse med samarbeidsprosjektet mitt, spurte jeg om hun kunne lagd et design til meg. Ann Mari jobber som illustratør og lagde et helt nydelig Cherry Blossom design til meg :) Her er perlene ferdige :) de skal bli til et sett med smykke, armbånd og øreringer :) men på grunn av uforutsette tannlegeutgifter, har jeg dessverre ikke råd til å kjøpe resten av materialene på noen uker, så dette blir en forhåndsvising:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar