lørdag 19. mai 2012

17.mai og Epla-skatter :)

Heisann, nå er det en stund siden sist jeg fikk skrevet. Jeg er tilbake i kassa på Kiwi som deltidsansatt, så det har gått med litt tid til ny opplæring og jobbing. Jeg har også brukt endel tid på å sette opp et syrom, så jeg kan komme igang med søm igjen. Jeg vurderer om jeg skal starte et enkeltpersonsforetak og drive systue i tillegg til Kiwi og Lindas Papirpynt. Jeg har også ventet på en forsinket bestilling av nye ørekroker, som nå endelig har kommet :)

Men, over til noe anna. Jeg håper alle har hatt en flott 17.mai-feiring :) hos oss ble dagen litt med dramatisk enn planlagt. Lillesøstera mi var på vei til jobb, da bremsene på sykkelen sviktet på vei ned i en undergrunnstunnel. Hun smalt inn i betongveggen og måtte på legevakta. Det gikk heldigvis relativt greit, hun måtte sy noen sting i panna og har litt diverse blåmerker, blåveis og skrammer. Men ingen brudd eller hjernerystelse :) Utover kvelden ble det grillmat og en fantastisk god ovnsbakt dessert :) "Apple and strawberry crumble" med vaniljesaus og fløteis :) Nam Nam :)


Jeg har også lagd en favorittliste, der jeg tok for meg alle Epla-butikker som har hatt 5 salg eller mindre. Småbutikkene fortjener også å vises fram og er her en skattelista basert på regnbuen :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar