tirsdag 2. august 2011

Gammel blogg, nytt innhold

Heisann :) jeg får begynne med å introdusere meg selv:
Mitt navn er Linda og jeg er 26 år. Jeg har bodd de siste 3 årene i England. Der gikk jeg på The Arts University College at Bournemouth og studerte kostymesøm for teater. Jeg fullførte i år og vi hadde skikkelig graduation sermoni 1. juli. Så nå har jeg flyttet hjem igjen til Norge og mesteparten av tida mi går til hobbier og jobbjakt.

For halvannen år siden startet jeg en kostymeblogg her, som en del av et skoleprosjekt. Jeg hadde egentlig tenkt å fortsette blogginga, men studentlivet ble for hektisk. Så nå prøver jeg meg igjen, denne gangen på norsk og inklusiv alle hobbyene mine, ikkje bare kostymesøm.

Akkurat nå fokuserer jeg mest på å lage perler av papir og så lage øredobber. Det er kjempegøy og veldig avhengighetsdannende, hehe. Jeg har også prøvd å selge noen av øredobbene på Facebook, men det spørs nok om jeg kanskje må åpne Epla-butikk istedet. Foreløbig hører jeg til her: Lindas Papirpynt

I går tok jeg turen opp til gamlebygda Evje. Her vokste jeg opp, så nå er jeg tilbake en uke for å besøke familien. Og jeg kunne jo ikke dy meg, jeg måtte jo ta med smykkelagingsutstyret mitt :) fikk ny inspirasjon i går og lagde 4 nye par :) Jeg lagde ferdig 108 nye perler i helga, så da er jeg alltid ekstra inspirert :) Her er noen av de nyeste perlene og øredobbene:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar