lørdag 23. juni 2012

Hjemmesydde konvolutter :)

Jeg tenkte det var på tide å følge opp innlegget om at jeg skulle bli flinkere til å bruke miljøvennlig innpakning til produktene mine. Når jeg bodde i England, drev jeg mye med scrapbooking, siden materialene er mye billigere der. Jeg kjøpte blant annet 2 hefter med mønstrede ark som jeg ikke fikk brukt til scrapbook albumene. 

Jeg prøvde først å lage putebokser med disse arkene. De ble supersøte og fungerte bra å sende i en boblekonvolutt. Men når posten endra portosystemet sitt, ville forsendelsene blir dyrere, fordi de var over 2 cm.



Dermed har jeg valgt å heller sy de om til kovolutter. Konvoluttene er "foret" med reklame for å gjøre de mer holdbare. Jeg sydde på adressefelter både foran og bak og konvolutten lukkes ved å brette ned "flappen" dobbelt og stifte fast.



Så hvis du vil ha en av disse supersøte konvoluttene i postkassa, er det bare å stikke innom butikken min og handle :) Jeg kommer til å fortsette med sommersalget en stund til:) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar