mandag 31. oktober 2011

Luer, veldig forsinka fredagsfavoritter og nye øredobber :)

Nå som jeg jobber, står jeg opp mye tidligere enn vanlig og står ute i kulda og venter på bussen/skyssen min og det er KALDT!! Og kaldere skal det bli :S  brrrrrr......
Det tok ikke mange dagene før jeg følte behov for ei lue og oppsøkte nærmeste garnbutikk, på Stathelle i Telemark :) Jeg plukka med meg masse fine farger og lagde 3 og en halv lue over helga (gikk tom for garn..) Her er de 2 jeg valgte å beholde selv. Den i brun, naturhvit og grønn lagde jeg til å matche ullkåpa mi :) Den andre er lagd av restegarn fra de andre luene og tidligere tøffelprosjekter :)


Jeg er fryktelig seint ute med fredagsfavorittene mine fra Epla. Jeg har ikke vært helt i form over helga, så da tar jeg de heller nå. Bedre sent enn aldri :) Siden jeg er i skikkelig hekle-humør for tida, har jeg valgt ut noen flotte, fargerike ting som er heklet. Liste med linker finner du her :)


Ellers har jeg kommet igang igjen med å lage øredobber etter flyttinga :) Jeg fikk en pakke i posten på torsdag med swarowski-krystaller og perlekapper i sølv, så jeg gleda meg masse til å produsere igjen!! Det er alltid superspennende når jeg har nye materialer å jobbe med :) Jeg fikk lagd 8 nye par og kommer til å legge ut et par hver dag denne uka :) Det blir til at jeg produserer og fotograferer nye produkter i helgene og så legger de ut litt etter litt, så butikken holdes aktiv :) Her er en smakebit på noen av de nyeste parene :) Stikk gjerne innom butikken min :)




1 kommentar: